Projekt BLAEVIK

Digitalizacija poslovnih procesov v logistiki z namenom spodbujanja trajnostnega poslovanja podjetij

Podjetje BLAEVIK d.o.o. razvija programsko opremo, ki rešuje probleme, povezane z rokovanjem in upravljanjem dokumentacije v logistični industriji. Rešitev omogoča avtomatizacijo in sledenje dokumentacije, poenostavitev komunikacije ter povečanje preglednosti in učinkovitosti v celotnem logističnem procesu. Projekt traja od 1/2024 do 3/2024. Naložbo finančno podpira Evropska unija v višini 72.000 €.

Glavni cilji: Povečanje učinkovitosti in zmanjšanje administrativnih bremen s pomočjo avtomatizacije procesov upravljanja CMR dokumentacije, izboljšana sledljivost in upravljanje tovora ter prehod na digitalno poslovanje za večjo transparentnost in učinkovitost v upravljanju logističnih operacij.

Naložbo finančno podpira Evropska unija. Več informacij o evropskih sredstvih so na voljo na spletni strani evropskasredstva.si.

Trajanje: 01/2024-03/2026

Celotni proračun: 72.000 €

EU financiranje: 72.000 €

Poslovna ideja se osredotoča na reševanje problemov, povezanih z rokovanjem in upravljanjem z dokumentacijo v logistični industriji. Namenjena je izboljšavi poslovanja prevoznih podjetij, logističnih centrov in ostalih, ki se soočajo z izzivi zamudnega papirnatega poslovanja. Programska oprema omogoča avtomatizacijo in sledenje dokumentaciji, poenostavitev komunikacije ter povečanje učinkovitosti logističnega procesa.