Podjetje BLAEVIK d.o.o. razvija programsko opremo, ki rešuje probleme, povezane z rokovanjem in upravljanjem dokumentacije v logistični industriji. Rešitev omogoča avtomatizacijo in sledenje dokumentacije, poenostavitev komunikacije ter povečanje preglednosti in učinkovitosti v celotnem logističnem procesu. Projekt traja od 1/2024 do 3/2024. Naložbo finančno podpira Evropska unija v višini 72.000 €.
Glavni cilji: Povečanje učinkovitosti in zmanjšanje administrativnih bremen s pomočjo avtomatizacije procesov upravljanja CMR dokumentacije, izboljšana sledljivost in upravljanje tovora ter prehod na digitalno poslovanje za večjo transparentnost in učinkovitost v upravljanju logističnih operacij.
Naložbo finančno podpira Evropska unija. Več informacij o evropskih sredstvih so na voljo na spletni strani evropskasredstva.si.
Trajanje: 01/2024-03/2026
Celotni proračun: 72.000 €
EU financiranje: 72.000 €
Poslovna ideja se osredotoča na reševanje
problemov, povezanih z rokovanjem in
upravljanjem z dokumentacijo v logistični
industriji. Namenjena je izboljšavi poslovanja
prevoznih podjetij, logističnih centrov in ostalih,
ki se soočajo z izzivi zamudnega papirnatega
poslovanja. Programska oprema omogoča
avtomatizacijo in sledenje dokumentaciji,
poenostavitev komunikacije ter povečanje
učinkovitosti logističnega procesa.